sâmbătă, 4 noiembrie 2017

Lemn

Ce advertorial nemarcat am văzut, mi-a întors stomacul pe dos: Schweighoffer au făcut ei o aplicaţie care urmăreşte lemnul care intră la ei în fabrică. Prin GPS, vă daţi seama? Gata, gata, nu mai faceţi gât, s-a rezolvat problema, mergeţi la caslili voastre, tovarăşi! N-am identificat decât vreo 5 probleme tehnice care fac inutilă pentru copaci şi praf în ochi pentru fraieri soluţia asta. Am să menţionez doar una, cea mai nesimţită: lemnele sunt urmărite de la gater până la fabrică, de parcă vine copacul singur până la gater, de capul lui, să-l prelucreze ăia. Copacul e dat jos în pădure, băi, nu la gater!!! Nu în ultimul rând, cunoaşteţi vreun hoţ care şi-ar instala singur GPS, să poată fi urmărit? De parcă doar austriecii cumpără lemn în ţara asta şi de parcă gata, putem să tăiem toate pădurile, că vorba aia, avem GPS, totul va fi bine. Şi astea ar fi doar două aspecte. Mă opresc. Mi-e scârbă. A, unde am văzut "reportajul"? Pe antena 3, eroina luptei împotriva multinaţionalelor, fireşte. Mmmm #şantaj sau #şpagă ?

P.S.: să vă spun, dragi hipsteri, cui se adresează acest tip de emisiune: vouă. Pentru că ei vă cred proşti. Pentru că ei vă cred nişte din ăia care s-au uitat prea mult la Lord of the Rings şi care au impresia că pădurea îşi suflecă poalele şi o ia singură la picior până la Ikea, "vrem să fim şi noi birouri!". Ca să stati acasă şi să combateţi pe forumuri, pe facebook sau hai, maxim, în Piaţa Victoriei, de parcă în faţă la guvern se fură copaci.

Pe de altă parte, tot acest PR stunt arată nu neaparat că sunteţi voi proşti, dar ei sigur sunt proşti şi s-ar putea să-şi fi dat singuri arama pe faţă şi să fi arătat pe banii lor exact cum se face acest şmen şi mai ales unde - undeva între pădure şi gater. Da, ştiu, e cam repetitiv ce zic aici, dar ştiţi voi, repetitio est...Ai trecut de gater cu lemnul furat din pădure, gata, eşti curat ca lacrima, poa' să te urmărească pe drumul naţional câte Mini vor cu tot cu GPS-ul lor, ţi-au supt-o de mult şi nici măcar nu realizează. Vreţi să combateţi? Rupeţi-vă maşina pe drumul forestier şi luaţi-vă după sunetul drujbelor. Dar aveţi grijă să nu se ia şi ăia cu drujbele după voi...

Niciun comentariu: