marți, 26 mai 2015

Încă un an cu paradă

cu parada ghei, care nici măcar nu e paradă ghei, e paradă lgbt, dar asta-i altă poveste. Două chestii mă distrează: marşul creştinilor, în aceeaşi zi, tot în centru. Eu zic că dacă vor să se întâlnească, să le transmită ceva legebetiştilor, nu ştiu, pot şi ei s-o facă într-un cadru mai intim, nu? Lucru care ne duce la a doua situaţie: tot aud "fii diferit la tine acasă, ce te bagi în viaţa mea". Adică nu mie mi se spune, că nici n-ar avea motive, eu reuşesc să fiu diferit chiar în interiorul conformismului meu. Oricum. Pentru că n-am niciun legebeteu aici, am să răspund tot eu: cine te pune să te uiţi la ei? Parada aia e o dată pe an şi nu e obligatorie, din câte ştiam. Iar la televizor ai telecomandă. Ştii tu, chestia aia dildoidă, cu butoane. Nu-s periculoşi, mă, calmaţi-vă. Mai discutăm  când ne-or fugări lesbienele să ne violeze pe stradă. Să ne violeze pe stradă, că acasă la om am înţeles că e altă discuţie.

Niciun comentariu: