sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Simona

Simona Halep. Mânca-i-aș pula ei. Șmecheră, mă. Și eu am fost campion la viața mea, dar nu ca ea. Termină anul mișteaux și ca sportiv mă bucur enorm pentru ea, ne face mai șmecheri pe lumea asta, dar nu la modul ăla de cacat la care se gândesc toți. Niciodată n-o să spun că sunt mândru că sunt român c-a făcut pula mare Simona Halep. Never. Vorbesc ca sportiv. Ca om care a făcut nenumărate sacrificii ca să fie mai bun decât  ceilalți. E simplu să stai pe canapea acasă și să te uiți cum se strofoacă altul și să te declari la urmă mândru prin asociere că altul a transpirat și-a tremurat ca să facă ceva care-i și pentru tine, pentru că te reprezintă și pe tine. Da, te reprezintă pe tine, dar nu cum crezi tu. Nu spune nimic despre tine ce-a făcut Simona Halep, crede-mă. Pentru că ea a făcut ceva ce tu nu ai să faci niciodată. Ea a renunțat la ce avea ea mai bun. Simona Halep putea să aibă parte de orice. Putea să aibă mult mai mulți bani decât are acum. OK, poate mai puțină faimă, că așa preferă lumea cu bani, dar putea să aibă toți banii pe care-i vroia. Putea oricând să aibă vreun milionar, machidon sau român, putea să facă ce vroia ea și nu trebuia să miște un deget, trebuia doar să stea. Capră sau ce poziții or mai fi. Atât. Dar Simona Halep a preferat să piardă ceva. Așa cum fac sportivii mari. Unii pierd kilograme, alții timp, dar cu siguranță toți pierd viață. Dar ea a dus chestia asta cu un pas mai departe și chiar aș vrea să știu cine mai face asta. Ea și-a tăiat sânii, că o încurcau. Tu ce ți-ai tăiat să fii mândru că ești român? Ea a renunțat la o chestie care i-ar fi făcut traseul prin viață mult mai facil. Tu ai face-o? Ea a preferat să muncească. Nu mă simt mândru că sunt român, mi se pare o chestie fortuită, e ca și cum aș fi mândru că am pulă. Tu ți-ai tăia pula sau altceva ca să fii mai bun?

sper să nu am parte de blocaje de la site, mulțumesc anticipat goagăl dacă nu-mi blochează acest blog care se apropie de 1000 de postări 


Niciun comentariu: