luni, 22 septembrie 2014

Text obscen

Revin la subiectul puli. Nu de alta, dar data trecută când l-am tratat, adică prin 2009, am fost atât de melodramatic, de serios, în același timp, și lung cât o zi de post de ziceai că-s vreo domnișoară care a văzut subiectul numai la televizor. Așa. Deci, m-am mai gândit la răspunsul la întrebarea ce contează mai mult, să ai pula mare sau să fuți bine. De fapt, viața m-a făcut să mă gândesc. Deci, vreți să știți care-i răspunsul meu final? Nici una dintre variantele de mai sus. Chiar nu contează nici una. Știu, pentru unele o conta vreuna din opțiunile astea, nu generalizez. Dar știu, în același timp, destui oameni care nu numai că aveau una sau ambele calități de mai sus (și poate le mai au în continuare), dar vorbea lumea cum că erau chiar măiaștri. Și ghici, i-au lăsat destule femei la viața lor. Ori i-au înșelat. Și știu și destule femei care n-au rămas cu their best fuck. Și dacă vă gândiți bine și la voi sau la lumea din jurul vostru o să înțelegeți ce zic. Așa că ce contează mai mult? Nu contează! Încheiem într-o notă veselă, cu un citat dintr-un coleg de-al meu (ori o fi vreo observație fină de-a lui, nu știu): c-o pulă mare toată lumea știe să fută.