marți, 28 mai 2013

Huidu și Becali

Văd c-a ajuns pe toate gardurile discuția asta cu Huidu care a omorât trei oameni și-a pățit nu știu ce și Becali a făcut el ceva acum 16 ani și gata, îl distrug ăștia. Dragii mei, nu există nici măcar un termen de comparație între Becali și Huidu. După mine, nu aparțin nici măcar aceluiași sex sau regn. Sunt două chestii mai diferite decât prevede legea (ahem). Singurul lucru care ne interesează pe toți este să plătească amândoi pentru ce au făcut. Din punctul meu de vedere, s-a făcut justiție și eu sunt mulțumit. După legea de acum, cel puțin, atâta cât oi ști și eu, care mi-am dat licența exact pe infracțiunea lui Huidu. A fost mai strâmb, mai hăis, mai cea, trebuia mai mult la ăla, mai puțin la ălalalt, nu știu, probabil ei și judecătorii știu mai multe. Până una-alta, dacă nu vă convine, schimbați legea. Faceți o petiție online, suntem pe internet, e la modă. Între timp, eu sunt mulțumit că încă nu s-a introdus pedeapsa penală votată pe net, că m-am prins că lumea votează și aici fix ca la mine în drumu taberei și ne trezim cu toți borfașii prin parlament. Sau, dacă n-aveți net și nu puteți să votați pe Facebook, adresați-vă borfașului pe care l-ați trimis voi să vă reprezinte în parlament, dacă nu e arestat, cumva.

Niciun comentariu: