joi, 21 februarie 2013

Cum o să arăt eu bine

Și mai bine, vroiam să spun. :D

Cărți pe porunci, frate. E atât de simplu. De vreo câteva zile, când mă spăl dimineața pe dinți, dau numai din cap, nu din mâini, zici că sug pula, așa febră musculară am. Dar e bine, în sfârșit, mai facem și noi, dracului, ceva. Deci: iei orice joc din ăsta care are câștigători și pierzători, dar nu șah, plus un anturaj din ăsta care a mai făcut o flotare și o tură de alergat prin parc și-i dai: o tură de cărți, cine-a pierdut, jeap, niște flotări. Sau niște genoflexiuni. Sau niște fandări. Sau ce vreți voi. Și din nou. Important e să jucați mult. E imposibil să nu pierzi și tu. Eu prefer rentz-ul, că fiecare joc e altfel și nici nu te plictisești între timp, cât nu râzi de ceilalți. A, nu se acceptă scutirile de la medic și nici schimbul contra dietă nu știu câte zile. Doar efort, tată. N-are cum să nu dea rezultate dacă te ții. Să vezi abdomen la vară!

Ah, ce mândru am să fiu s-aud mai des în jurul meu "pfuai, ce febră musculară am, am jucat poker toată noaptea!". Știu, în mod normal, n-ar trebui să ai nevoie să-ți poruncească cineva să faci ceva pentru tine, dar asta e, ne sacrificăm. Vrei să arăți bine la vară? Joci cărți! Avantajele sunt mai multe. Faci mișcare, nu-ți ratezi viața ca boul la calculator, mai socializezi și tu, îți mai exersezi și creierii, ca la orice joc, dar, nu în ultimul rând, chiar că cine are ghinion la cărți are noroc la femei. Bine, s-ar putea să aibă noroc la femei și femeile cu care joci dup-aia (dar ele nu citesc blogul ăsta, deci, suntem în siguranță). Vă dați seama ce fețe fac ăia când v-o întreba lumea ce faceți de-arătați așa și voi o să le spuneți macaua?

Abia aștept să vină căldura, să jucam pe ture de alergat.

Niciun comentariu: