joi, 20 decembrie 2012

De sfârșitvl lvmii

Scrisoarea mucenicului Cristeanie Tomitanul către românieni

Iubiți credincioși,

cu o zi înaintea Praznicului Sf. Apocalipsa și a cuv. Armaghedon, Genocid, Holocaust, Cataclism, Pandemie, Extincție și Potop, vă împărtășesc și gândurile mele. Știu, predica-v-oi ca Moise-n pustiu, că nimeni nu-i profet în țara lui, mai ales dacă țara lui preferă să nu creadă ce-i spun ghicitorii săi  în stele sau pe duhovnicii ei, pe care-i plătește așa de bine, ci să-i creadă pe niște idolatri de mai demult, care ziceau că avem calendar doar până în 2012, dar numai dacă sacrificăm ritualic câteva mii de nevinovați odată la câțiva ani.

Așadar, dragi enoriași, Apocalipsa e deja printre noi. I-am calculat și data de început pe stil nou: 9 decembrie 2012. Nu, nu mă înțelegeți greșit, nu contest ce-a hotărât norodul, dar semnele sunt clare: aveți Plumb la Mediu și un nazist la Marile Proiecte ale Țării. Mai lipsește o cometă. Dar putem să sunăm un credincios sinistrat prin Botoșani și, dacă mai are baterie la telefon, ne spune el care-i al treilea semn și ce culoare are. Iar Satana-i tot la Cotroceni. Iubiți mireni, Apocalipsa e aici. Doar că s-ar putea să-l prindă FMI-ul pe Ponta că a copiat de undeva programul și să nu ne mai dea bani s-o facem, sau s-o amânăm pe-a noastră până după 2014, că nu ne lasă Băsescu ăsta.

P.S.: De fapt, eu vroiam să vă arăt niște hand-made-uri mișto, dar singurele 4 aparate foto pe care le pot foloi sunt așa: unul la Alba Iulia și celelalte 3 la birou. Așa că făceam și eu conversație, să treacă timpul. Așa că

... va urma.

Niciun comentariu: