miercuri, 4 august 2010

Boli grele

Istoria mi-a placut intotdeauna si daca stau sa ma gandesc, e motivul pentru care sunt si mai patriot, dar in felul meu, mai pervers, asa. Gen, inspirat de stramosii nostri care-si dadeau singuri foc la casă si-si bateau femeile cand auzeau ca vin cotropitorii (ca sa le fie mai lejer alora, banuiesc), mi-am zis mereu "da' ce, bă, altii sunt mai prosti ca noi???"

Dar memoria colectiva e scurta, istoria plictiseste, iar lectura provoaca somn, asa ca am sa fiu si eu scurt. Raspunsul la intrebarea de mai sus, aia cu lumea proasta, este sigur DA. Putini ne mai amintim ceva care-a avut loc acum doar 14 ani, daca mai stiu eu bine matematica: o minte bolnava nascocea un flagel care a afectat milioane de oameni. Pe 3 august 1996 aparea pe primul loc in topuri Macarena.

Fiecare s-a tratat cum a putut. Lumea a folosit un leac băbesc. Meneito. Romanii au folosit un leac ţăţesc. Pinguinu.

Niciun comentariu: