joi, 17 iunie 2010

Invitatie

Daca vreti sa va simtiti ca la campionatul mondial de fotbal, puteti sa veniti la mine la birou, in veceu. N-o sa-l vedeti pe Cristiano Ronaldo, fetelor. In schimb, apa care alimenteaza bazinul de la veceu face fix ca o vuvuzela. Non-stop. De fapt, nici nu trebuie sa mai intrati inauntru, ca oricum se aude perfect si din birou. Si tot non-stop. Oricum, inauntru mare lucru n-aveti ce face, mai ales daca vreti sa va spalati pe maini. Daca vreti sa va spalati pe maini, o puteti face tot in bazinul de la veceu, si-asa n-are capac.

In chiuveta nu puteti. Dupa cum ziceam, un paznic al cladirii a venit s-o salveze pe o colega blocata in baie si s-a folosit pentru asta de inteligenţa piciorului, cu care a spart usa, care a spart, la randul ei, chiuveta. Asa ca acum, la veceu, avem o jumatate de chiuveta si o usa care sta mereu intredeschisa. Daca vreti, va cedez chiar locul meu, care-i cu vedere direct la oamenii care stau pe veceu. Poate-aveti noroc si il prindeti pe Messi pe acolo, daca dati pe sport.ro.

2 comentarii:

Unknown spunea...

:))))))))))))))))))
oamenii sunt voyeuri, s-ar putea sa se gaseasca amatori
eu cand stateam in regie in camin, vis-a-vis de caminul meu, pe partea cealalta a dambovitei era o casa, noua frumoasa, cu co baie mare, ca un perete din sticla, si in fata geamului ala mare era o buda frumoasa
nu-ti spun ca trei ani cat am stat acolo, cand eram pe la geam trageam cu ochiul sa vad daca e cineva pe buda
stupoare, niciodata n-am vazut pe nimeni, nu statea nimeni in casa aia, dupa ce am plecat s-au mutat boii aia, eu n-am avut noroc, dar poate ca altcineva a avut :))

... imprastiat spunea...

:))))))
foarte tare!!!!