marți, 1 iunie 2010

Imobiliare

Imi faceam probleme cand am descoperit ca mi se umpluse sertarul ala mare de-aici, de la birou, cu sticle goale de bere. Am crezut ca sunt beţiv, da m-a lamurit cineva, nu-i adevarat.Sunt doar leneş.

Dar nu despre asta vroiam sa vorbim. Incepusem io un serial, ceva gen "cum iesim din criza". Da' cred c-am fost beat si n-am mai stiut pe unde l-am pus, asa ca o sa continuam simplu, cu acest episod, sa-i zicem 5, poftim. Azi vom vorbi despre pensionari, atat de afectati de criza, saracii.

Ai 72 de ani, esti vaduv, stai in centru la 3 camere si te plangi ca ai pensia 5 milioane si intretinerea 6? Un sfat de la Cristean: VINDE! Du-te, tata, la tara, ai aer curat, oua proaspete si nici nu platesti intretinere. Ai si bani de medicamente, ca pe un apartament in Bucaresti iti iei ditamai moşia la ţară si-ti mai si ramane. Te-ai scos.

Si nu mai stai sa cresti caini in fata blocului, in pula mea. Chiar, oare pensionarii un' se duc cand se duc? Ca-i plin de ei prin metrou si autobuze. O fi slujba la biserica in fiecare zi? Ca nu mai ai loc sa respiri de ei prin reatebeu, zici ca-s toti ocupati nevoie mare, toata ziua au treaba prin oras.

Avantajele solutiei sunt mai multe: mai putin pamant lasat aiurea pârloagă, economiile locale ar duce-o si ele mai bine daca si-ar cheltui astia pensiile pe acolo si ar scadea, dracului, pretul la apartamente la valoarea lor reala, care-i departe de sefeurile de acum. A, si sa nu uitam de industriile locale de pompe funebre. Ar aparea o gramada de imemeuri la tara specializate pe ingropaciuni.

Niciun comentariu: