luni, 24 mai 2010

Am gresit

Recunosc. Am gresit cand am zis ca reducerile astea de salarii sunt singura solutie. Asa e. Mai e o solutie. Stiti cand mi-am dat seama? Mi-am dat seama cand am auzit ca bugetarii o pun de-o greva generala, tata. Luni ies bugetarii in strada. Am pus-o! Iesiti, futu-va-n gura, ca de-aia platesc io taxe, impozite, rovignete si abonamente, de-aia alerg io pe la fisc si de-aia ma costa o suta de mii pachetul de tigari, ca sa iesiti voi in strada. De la nefacut nimic la birou treceti la nefacut nimic afara, si-asa a dat caldura.

Dar sa revenim la solutii. Solutia NU e sa le reduca salariile cu un sfert. Solutia e sa dea un sfert din ei afara daca nu le convine, sa vina la privat, sa vad daca le convine aici. Si de banii aia, cum spuneam, sa faca autostrazi si gata. Ca m-am saturat de idioti. Generalizare: romanul e atat de retardat (cu scuzele de rigoare pentru retardati) incat nu-si da seama daca cineva ii face un bine* sau cineva i-o fute pe ma-sa**. Dovada e guvernul Ciorbea, poate singurul care a facut cu adevarat ceva dupa revolutie, asa ca nu l-a mai votat nimeni.

*Ar trebui sa va duceti la biserica sa aprindeti o lumanare ca mai aveti unde sa prăşiţi

**Daca cineva ti-o fute pe ma-ta, iar acel cineva e tac'tu, e tot un bine.

2 comentarii:

Unknown spunea...

dupa aceste cuvinte, sa nu te mai prind pe la urgenta, ca iti rup picioarele, sa te duci la privat, ca doar aia stiu sa munceasca :)):)):)):)):))
mai cristean, acuma serios vorbind, tu chiar crezi ceea ce spui? in cazul asta, e grav tata, ti-a spalat si tie base creierul
un singur sfat, incearca sa fii obiectiv

Cristean spunea...

bai, am plecat de la ideea "e criza. ce solutii ar fi?" obiectiv acuma. si nu, n-am boala pe bugetari, am boala pe faptul ca unii dintre ei se cred "mai egali" decat restu'. si ca vor, vor, vor, au drepturi, drepturi, drepturi. nimeni nu spune de unde bani. in schimb, au ei o rezolvare: fac greva. pai mai bine sa-si dea demisia toti si sa ramana aia care vor sa munceasca. eu n-am gasit loc la stat. acuma inteleg de ce. sunt niste locuri foarte bune. atunci nu inteleg de ce se mai plang.