miercuri, 24 martie 2010

Alt englezism retard

Am fost la "singura French Bakery din Bucuresti". Evenimentul mistocutz de altfel, dar numele mi-a atras atentia. French Bakery. Cred ca numai in Romania o chestie frantuzeasca putea sa aiba un nume englez. Pentru ca se stie, in Romania sunt multi francezi, dar ei nu inteleg decat engleza. Deocamdata n-au deschis un French Bakery in Franta, ar fi o idee buna de afacere, se stie doar cat iubesc francezii limba si cultura engleza, ca si gastronomia, de altfel.

Oare ce corporatistoid englezotard s-o fi gandit la asta, frate? Se iau bani pentru idei din astea? (Intre timp, n-am reusit sa ma opresc si-am intrebat-o pe colega de birou daca boulangerie inseamna doar paine sau inseamna si patiserie... Am rugat-o, totusi, sa nu raspunda la intrebare. Dar hei, macar am fost ceva mai tare decat Bush, care a zis ca francezii nu au un cuvant pentru notiunea de antreprenor de fata cu un catralion de oameni)

Niciun comentariu: