miercuri, 24 februarie 2010

Ma privatizez

Deci am vrut sa-mi fac firma de baut, da' m-a descurajat Raloo , cică nu să rentează. Io ma iau dupa ea acuma, ce sa fac, se pricepe mai bine ca mine la afaceri. Nush daca se pricepe mai bine ca mine la baut, io o tot testez de ceva vreme, numai ca lucram la aparate diferite. Fiecare cu zona lui de piata. Io lucrez cu halba de un litrometru, ea e prietena cu nenea Geac Deniels. Fiecare cu afacerea lui, cum ar veni. Da' plm, tre' să să egziste o metoda sa castigi bani din baut, faci bani din secs, de ce n-ai putea si din asta?

Da' nu si nu, Raloo o tine p-a ei. Da' e corect? Hm. BINE. O sa-mi fac oengeu de baut, atunci, sa nu va mai aud. Chiar, oare merge sa-ti faci un proiect sa bei pe fonduri europene? Io am sa incerc. Chiar o sa apelez la pila mea, fostul meu coleg de la masterat, zânul din reclama de la banca transilvaniea care, apropo, nu e deloc in realitate ca-n reclama, in sensul ca intra pe usa, nu prin tavan si e serios tot timpul, chiar si cand esti beat. Desi cu japcarii astia de bancheri mai tare te complici. Ia, gata, bag picioru', beau pe persoana fizica si gata!

Niciun comentariu: