joi, 14 ianuarie 2010

Ortodoxism in scoli

Ca ne place sa ne complicam viata stiu deja. E foarte misto exemplul ala de la africani: la 17 ani, ca sa devii barbat, alergi dus-intors pe spinarile a 12 boi. In pula goala. De fata cu toata lumea. Dar hei, la urma tre' sa le bati pe toate femeile din trib. Deci, e si distractiv, oarecum.

Dar sa revenim la prostiile noastre. Bai, mi se intoarce stomacu' pe dos cand vad lamentari din astea, despre cat sufera oamenii pe lume pentru ca sunt crestini. Pai nu mai fiti! Fiti altceva, fiti destepti, de exemplu. Hai, de la analfabeti cretinizati cu doctrine batute in cap n-am pretentii. Da' tu, ditamai formatorul de opinie, inca ma futi la cap cu teorii din astea in 2010? Ba, io cand vad cum gandesc crestinii (si alte religii, de altfel) nu-mi vine sa cred ca noi am inventat frigiderul. Ce sa mai zic de sterilet. Pe bune. Si mai predam si aberatia asta in scoli.

Ca sa lamurim o chestie: noi nu predam in scoli religie, noi predam ortodoxism, catolicism, protestantism si ce mai e. NU predam religie. Mi-ar placea sa se predea o materie gen "religiile lumii". Sau "prostia omeneasca". Sau cum vreti voi. Daca as veni dintr-o lume complet atee (care sunt mai convins ca poate exista decat sunt convins ca exista un loc in cosmos numit rai) si-as citi din manualul de religie mi-as face rapid bagajul si-as taia-o din lumea asta tampita. Ia:

-Nu faci cruce, te urci in copaci, te joci cu mingea, te trezesti tarziu - ai belit pula, te bate dumnezeu! Cum? Simplu: te calca masina!
-Ai pacatuit? Mori! (Manualul bisericii evanghelice) ( Mi-a placut asta, scurt, la obiect) Dar hei, ai sa traiesti dup-aia o viata vesnica intru domnulnostrudumnezeulnostruisuscristosmantuitorulnostru...

Bun, astea au fost doar doua exemple despre ce invata copiii la scoala. Am si eu niste intrebari:

- Noi ii uram pe evrei pentru ca sunt bogati SAU pentru ca au avut ghinionul ca stramosii lor sa-i fi suparat si pe Isus si pe Mahomed in doua carti SF?

- Noe a convins el si marmotele si tigrii de Amur sa se urce intr-un cotet plutitor cate doi SAU multi crestini considera in 2010 evolutia speciilor o TEORIE?

- Ajungi in rai numai dand bani la popa SAU in internatele seminariilor teologice baba oarba in pula goala este considerat sport?

In incheiere, va propun un experiment: beti foarte mult, faceti panarama si la urma faceti-va de cacat complet. Daca va intreaba cineva, dati vina pe dumnezeu. Sau pe isus cristos. Daca nu obtineti reactia dorita, ziceti textual: TOTUL SE JUSTIFICA PRIN CREDINTA. Daca nici asta nu merge, zbierati in gura mare: HA! Ma persecutati pentru ca sunt crestin!


GLOSAR


Plan divin = veti muri.

Un comentariu:

Ivcelnaiv spunea...

pai si nu mai bine citim poezii naive?