miercuri, 20 ianuarie 2010

Murim, facem, dregem...

Da, e criza, foamete si ce mai vreti voi. Eu am vazut jumatate din colegii mei aruncati pe drumuri ca niste sosete stricate. Si urmeaza un alt dezastru. Pentru ca eu lucrez la privat. Oameni de la STAT urmeaza sa fie disponibilizati. Din 2008 ei tot urmeaza sa fie disponibilizati. Aratati-mi si mie un om, un singur om de la stat disponibilizat din cauza crizei. Hai. Eu astept. Si mai astept ceva: sa ajungem si noi o tara normala, in care labagiii de la stat sunt o minoritate si nu ma mai fut la cap cu drepturile lor, ca nu i-a obligat nimeni sa se angajeze acolo.

Eu n-am nici macar un sindicat, mah, si voi va futeti in cur ca faceti greve si paralizati activitatea si ce pula mea mai sugeti. Poate ar trebui sa munciti mai mult si sa comentati mai putin. Poate asa aveti mai putine sanse sa ajungeti pe listele alea de disponibilizati. Poate ar trebui sa nu uitati pe banii cui munciti inainte sa ne amintiti ca tineti tara asta in spate. E criza? Sa fie pentru toti, frate! M-am saturat de lamentari retarde de frustrati care dau vina pentru orice pe guvern. M-am saturat sa uite lumea de MINE, pentru care n-o sa planga nimeni. Mars in pula mea la munca!

Un update misto.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa nu crezi ca vor zbura aia care s-au angajat prin PCR ( pile, cunostinte si relatii ) vor zbura doar aia pentru care nu se lupta nimeni fie ca sunt muncitori capabili sau nu.