duminică, 10 ianuarie 2010

Brânză rasă facultativ

A auzit careva de Unkle Been?

Da, ştiu, îs cârcotaş. Dar sunt un cârcotaş bucătar. Şi-n această calitate mă mai documentez şi eu pe net. Băi, deci blogurile de gătit sunt geniale. Nu numai că au reţete mişto, da' sunt un izvor de perle şi de umor involuntar de mă doare burta de râs câteodată. Şi-acum o să ziceti "hai, băi, Cristeane, doar n-or fi toate bucătăresele cu blog ca Mihail Sadoveanu sau Radu Anton Roman." Aşa e. Da' tot mă fac să râd:))). Şi nu, n-am să vă dau io perlele, găsiţi-le singuri.

Altceva mă doare. Când dracu' a ajuns condiment tradiţional românesc ketchup-ul? Dar margarina? De când se pune zahăr în jumatate din reţetele româneşti cu carne? De vegeta şi de-al de de-astea v-am mai zis, nu le-aş da nici la câine. Am mai descoperit o culme: o gospodină cu blog care pune azbociment din ăsta în orice ne recomandă delikat din ăla dietetic, fără sare!

Se plâng unii pe taxa de fast-food? Păi unii ar trebui să platească taxă să le dea voie statu' să gătească acasă!

2 comentarii:

Giusy spunea...

astea is perle de perle:)) vezi de ce are gust mancarea?:)) ca adauga niste perle =))

Cristean spunea...

perlele erau aberatiile si greselile lor, dar de alea nu ma iau, ca toti gresim. da' io am sa ma impusc inainte sa le dau margarina la copiii mei. apropo, ai auzit ca a aparut margarina cu unt, nu?