miercuri, 2 decembrie 2009

Continuam

Tocmai mi-am dat seama ca mai dureaza mult pana am sa ma opresc din scris aici. Oamenii care nu m-au cunoscut niciodata si totusi imi inteleg mistourile valoreaza pentru mine mai mult decat greutatea lor in heroina. Exista niste insi care nu numai ca ma citesc, nu numai ca inteleg (ceea ce e ceva), dar ma promoveaza. Se stiu ei, nu-i zic acum ca cica plec la munca. Revin mai tarziu cu linkuri. In calitate de ins mai recunoscut pentru ce-a facut in sport decat pentru scris, chestia asta nu poate fi decat ceva misto.

Este foarte greu pentru cineva sa treaca peste o granita culturala. Sa accepte un alt sistem de valori. Sa nu mai fie ipocrit. Pe unul din canalele tv unde inca mai poti vedea chestii de bun simt - si ma refer la tvr 2, pentru ca la tvr 1 deja geoana s-a mutat cu catel, cu purcel mistret (da, e vorba de gusa) - vezi emisiunea lui Jamie Oliver, care-si baga pula-n toate cele. El are voie? TOTI avem voie. De sfanta adreea, luase cineva "bumbuane la copii" la birou. Si toti ma intrebau care-s mai bune. Si eu le spuneam pana s-au terminat si-am ramas cu alea proaste. "Pai de ce le spui???" Pentru ca sunt sincer, in pula mea!!!

Ok, asta, ultima, nu era neaparat ceva de apreciat si totusi unora le place. Ete de-aia va iubesc io pe voi. Ne mai auzim.

Niciun comentariu: