sâmbătă, 3 octombrie 2009

Minoritarzi

Satul de toti idiotii care se tem ca ne fura ungurii ardealul si care vor sa rezolve problema tiganeasca cu arma in mana, am si io niste propuneri.

1. Invatamant obligatoriu - stati linistiti, sunt si destui romani care nu se omoara dupa scoala. E plin de ciobani de 12 ani la munte;

2. Investitie masiva in invatamant, pentru ca nu e de calitate ce avem noi si pentru ca e nevoie de bani pentru masura numarul

3. Politie si supraveghere video in scoli, sa nu mai vina copiii batuti si furati acasa;

4. Pârnaie si/sau decaderea din drepturi pentru labagiii de parinti care nu-si lasa copiii la scoala, in schimb, le beau alocatia.

Si mai era ceva, dar am uitat, dar punem pariu ca in 10 ani o sa se simta diferenta?

4 comentarii:

Giusy spunea...

probabil.....daca macar s-ar propune ceea ce ai zis tu, ca de aprobat si pus in vigoare nu se poate inca :)

Anonim spunea...

cam da,, invatamantul ERA obligatoriu la un moment dat

Anonim spunea...

se pot face multe, dar lipseste interesul.
la ce spui tu, as adauga si "inspectii" in sanul familiei, pentru a se constata cam in ce mediu creste copilul, ce conditii are, etc.

Cristean spunea...

postarea asta am mai pus-o undeva si-am primit printre cele mai tampite comentarii din viata mea. e clar, traim intr-o tara de tampiti. mie mi s-a reprosat intotdeauna ca prea ma plang de diverse. si tocmai cand nu m-am plans s-au plans altii de ce-am zis eu. ca e imperfect. STIU! da' trebuie sa incepem de undeva, nu? macar asa, teoretic, ca stiu ca vorbim ca moise-n pustiu.