marți, 20 octombrie 2009

Despre legalizare

Nu, nu va bucurati, nu vorbim de droguri astazi. Pentru ca azi am chef sa mai atac un pic teoriile bisericii. Discutam despre legalizarea prostitutiei si doua probleme de care se poate lovi. Probleme reale, nu aberatii de la oameni care nu stiu ca lumea ce-i aia sex si-si trag cu parerea despre ce-i bun si ce-i rau sau ce-i moral si ce nu. In primul rand, vreau sa spun ca eu sunt de acord cu asta. Daca tari mai civilizate decat o sa ajungem noi vreodata o fac, nu inteleg de ce noi, romanii, nu. Ca doar curve avem, multumesc lu' dumnezeu.

O problema e juridica: cine mai face proxenetism si cine face puscarie pentru asta? Din cate stiu eu, femeile nu se duc chiar de capul lor sa se prostitueze, de cele mai multe ori vin niste bulangii si-si bat joc de ele. Gen, hai in Italia sa fii dama de consumatie si cand ai ajuns acolo, 3 pumni in gura, jos din masina, in seara asta imi faci 500 de euro sau te omor. Vom reveni la patroana de bordel din perioada interbelica? Cine, cum controleaza daca una sta de capu' ei in bordel sau o forteaza cineva?

Problema financiara: bordelurile au potentialul sa aduca o gramada de bani la nenorocitul asta de buget al nostru. Dar la fel de bine ar putea sa nu aduca nimic, la cum le stiu eu pe curvele noastre, ar putea declara ca acolo se face mai putina dragoste decat la manastire. Si cine poate verifica? Deci se va impozita cum, forfetar, ca la imm-uri? Sau se va da bon pe fiecare numar? Oare or sa se poata deconta pe firma vizitele acolo? Hm, complicate probleme.

Da, stiu, n-am zis nimic de morala, de valorile familiei si societatii, de drepturile femeii - hei, ar putea fi si bordeluri numai cu barbati, treaba lor. Cred ca ar trebui sa fim un pic mai realisti si mai deschisi si- de ce nu, mai corecti cu libidoul nostru. Serios. Ia ganditi-va. Lume mai putin stresata, bani mai multi si mai putine violuri.

Niciun comentariu: