joi, 1 octombrie 2009

De uichend

Avand in vedere ca de azi dup-amiaza ma tirez si vin de-abia marti si nu cred ca voi avea net, imi permit sa impartasesc cu voi niste ultime ganduri pe saptamana asta. Oare sunt singurul care crede ca locuieste in tara in care aia care cei care n-au nimic de spus sunt la televizor, aia care nu stiu sa faca afaceri sunt patroni si aia care nu vor sa munceasca sunt in parlament? Pana si cainii domestici sunt, de fapt, salbatici la noi. Cam toate-s cu susul in jos, nu numai politicienii si tiganii, cum le place unora sa creada.

A, in incheiere, am si eu o intrebare pentru cititorii mei mai cultivati decat mine: nu, nu vreau sa va intreb ce scriitor roman a inventat cuvantul "incotro". Aveti idee cum se scrie corect expresia "de-a-n pulea"?Multumesc! Si mi-am amintit: nu e azi ultima zi, mai am net si maine, da' acuma, daca tot am zis, am spus:P

Niciun comentariu: