marți, 29 septembrie 2009

Droage - pagina de jurnal

Stateam azi dimineata la politie (nu va bucurati, eram la o conferinta de presa) si ma gandeam oare ce insemna visul ala de azi-noapte. Toata noaptea visasem ca ma drogam. Eu si cu o grasa. In pat! Si-am visat ca ma trezisem din drogangeala si nu mai tineam minte ce-am facut!!! Oricum, bine ca nu m-am visat mireasa, cica-i de naspa daca te visezi imbracat in mireasa. Si mi-am amintit: azi-noapte cand am ajuns eu acasa de la sedinta pvlii mele, pe scarile blocului, intre etajele 1 si 2, trei flacai isi faceau jointuri.

Si apropo de sedinta, ca m-am enervat si-am vazut si chestia asta. Pe la mijlocul sedintei, noul meu sef zice "pai nu vad niciun entuziasm, niciun nimic...". Si-am explodat. "Pai bine, ma, tu stii ca io din tot salariul am luat in ultima luna si ceva 6 milioane jumate???" Si-am primit unul din raspunsurile naiv-penale pentru care, in general, risti sa iei un picior in gura de la mine. "Pai, daca nu luati bani, de ce nu faceti altceva?". Dar aseara n-am batut pe nimeni. Aseara am inteles de ce lucrurile merg prost. Poate pentru ca suntem condusi de cine suntem condusi. Si pentru ca sunt 6 sefi la 4 angajati. Poftim, entuziasm.

Poate ca in vis imi exprimam frustrarea ca n-am ramas si eu cu copchiii aia pe scara sa ma racoresc " o leaca".

Niciun comentariu: