luni, 14 septembrie 2009

"Smecherie"

Bai, eram intr-o zi la pescuit si imi suna telefonul. Era fratele meu:
-Mah, cheama oamenii sa-l cautam pe unu' sa-l incingem.
-Da' ia zi, ce-ai patit?
L-am intrebat doar asa, ca sa fiu sigur ca nu s-a comis vreo nedreptate, ca stiam ce-aveam pe pres la usa - un copchil razgaiat, isteric si cu gura cam mare. Evident, avusese un incident in trafic si-a facut dragoste cu ma-sa lu' celalalt sofer. Care, normal, s-a dat jos, i-a tras un capac dupa ceafa si si-a vazut de drum. Asa ca i-am zis:
-Nu. Nu mai fac eu haiducii din astea de fiecare data cand esti prost. Ca poate maine te impusca unu'. Sau cine stie. Mai bine mai invata si tu sa-i injuri p-aia pe care chiar crezi ca poti sa-i si bati, daca e ceva.
S-a sucarit el, da' i-a trecut. Nu stiu daca a invatat ceva, oricum, au trecut vreo 7 ani de-atunci si nu m-a mai sunat sa-l razbun pentru suturi din astea in cur. Dar eu cred ca lumea ar fi un loc mai bun daca am avea mai putine probe de smecherie prosteasca.

Niciun comentariu: