vineri, 7 august 2009

Taranul biodegradabil

Bai, stiati ca si oamenii sunt biodegradabili? Bine, asta-i motivul pentru care nu sunt primul care s-a gandit ca pentru terenuri ieftine de case pentru "hausleşi", nu "hăumleşi", cum sunt numiti in mod gresit astazi unii oameni ca mine, am putea folosi cimitirele. Zicea amicul Andrei ca l-a invitat un taran sa "arunce gunoiul pe jos, ca si-asa suntem la tara". Ma, intr-un fel, are dreptatea lui, ei acolo arunca, in general, chestii biodegradabile, bunica-mea a ajuns la o colectie impresionanta de pungi de cand s-a mutat la bloc, pentru ca la tara ei nu le arunca, le refolosesc. Oricum, discutia cea mai tare pe care am avut-o recent cu ea a fost "de ce nu am eu burta". In pula mea, asta era cool acum 100 de ani, cand era misto sa fii un ciocoi nesimtit care traieste din dat ordine si nu face nimic si mananca numai gratar de vanat si fute tigancile care-s sclave pe acolo pe la curtea lui si moare de infarct la 48 de ani. Da' cine-s eu sa-i schimb convingerile lu' bunica-mea, care, uitand ca are doi NEPOTI, ii explica lu' frate-miu ca cea mai importanta in viata e MAMA? De parca eu sau el o sa ajungem vreodata mame. In fine. Sunt momente cand taranii sunt un pic depasiti. Ma refer la aia care nu vor sa recunoasca faptul ca nu mai vad bine.

Un comentariu:

Andrei Lefter spunea...

Fara link ;) Oricum sunt bine. Nu mai urmaresc unicii de cand mi-au dat astia teapa cu domeniul... :( Mai astept... (la domeniu ma refer!)