duminică, 30 august 2009

Curve proaste

M-am saturat de panarame. Putine lucruri urasc mai mult pe lumea asta decat statul cu curul in doua luntrii sau cum s-o fi scriind. Chestie care poate justifica, intr-un fel, de ce stau prost cu nervii zilele astea. Dar hai sa nu vorbim despre mine. Citesc un blog al unei proaste de pe un site de agatat unde-mi mai fac eu reclama si scriu texte de cacat despre dragoste. Pe scurt, curva aia a stat un an cu unu' insurat si cu copii acasa si i-a mai facut si un copil. Si-acuma e suparata pe nevasta-sa!!!

Pai (completati cu ce injuraturi vreti voi aici, pur si simplu m-am enervat prea tare sa ma gadesc eu la una frumoasa).... de curva proasta ce esti, de divort ai auzit vreodata? Dar faza cea mai simpatica e alta: muierea e credincioasa de nu se mai poate. Un citat de la ea din blog de-ti vine sa te bati singur: "Asa zice poetul...Are cineva dreptul sa ceara socoteala unui om pentru ca iubeste? Pentru ca vrea sa fie iubit? Pentru ca vrea sa-si creasca copiii in iubire si credinta ?" ARE, fa, panaramo!

Prea multe tarfe proaste pe lumea asta...

Niciun comentariu: