joi, 9 iulie 2009

Zeitati

Cat io stau la strand, va recomand ceva:



cine-l intelege din prima are o mie de marci.


Ba, nu stiu cata lume s-a gandit serios la chestia asta, dar la un moment dat vom muri. TOTI. Nu cunosc exceptii. Pula mea, daca Gica Petrescu a murit, fiti siguri ca si noi, restul, vom inchide ochii si ne vom opri din ce faceam noi pana atunci. Adica, tehnic, din trait. Cati realizeaza ce dar avem?


Pula mea, inainte sa ma luati cu din astea, cu viata vesnica, cu suflet, cu cantat la lira, am o intrebare: cati dintre voi cred ca au facut suficiente chestii incat sa ii arda niste draci intr-un cazan cu smoala, undeva sub pamant? Daca exista printre voi persoane din astea, sa-mi suga pula si sa-mi zica ca are gust de maiada. Mai am o intrebare pe care am auzit-o in alta parte, nush cine mi-a zis-o. Daca sufletul se duce undeva, el tre’ sa fi venit de undeva. De unde pula mea, ca suntem atat de multi. Deci, aia care cred in reincarnare pot sa se duca sa se impuste.

5 comentarii:

nevers spunea...

Astept traducerea!

Quick Silver spunea...

deci ce-am inteles din clip:

1. Gizas is hot!
2. Religia este cel mai desavarsit si de succes plan de afaceri ever.
3. Gizas is hot! (Iarta-ma Doamne!)
4. Daca nu cred neaparat in Rai si Iad si mai ales in manifestarile religiei de pe la noi pamantenii, dar cred intr-o forta spirituala superioara aka Dumnezeu, mai tre sa ti-o sug?

Cristean spunea...

1.da, jessie e bun de pula.
2. da, religia e o cariera buna, da' tre' sa faci sacrificii.
3. dar am prietena.
4. te-ai prins ca p-aia cu suptu' am folosit-o intr-un sens peiorativ care n-are legatura cu parerea mea reala despre sexul oral. si, dinspre partea mea, po'sa crezi in ce vrei, am incredere in tine ca n-ai sa-i deranjezi pe altii cu credinta ta, asa cum fac unii pe care ii stiu eu. hence, nu tre' sa-mi sugi nimic.

Quick Silver spunea...

phhhiiiuuuu... ce bine.
NU ca am ceva impotriva ideii in sine! Adica DA,am perceput subtilitatea! si normal ca DA la dracu', stiu ca avem prieteni! NU ca n-as face-o! Adica NU cu tine! NU ca ar fi ceva neinregula cu tine sau cu mine!

Ok o sa ma opresc acum.

Cum dracu' s-a ajuns de la religie la sex oral?!..

over and out

Cristean spunea...

ei, mai, bai, jokes allowed! (da, stiu, englezism) CALM, da?:p