duminică, 5 iulie 2009

Inteligenta = inaltime

Faza de acum vreo 11 ani. Eram trei amici, combinati cu trei gagici, prietene si ele intre ele. Mai erau si vecine, pe deasupra. Intr-o seara, le-a zburat un taxi de pe o trecere de pietoni pe toate trei odata. Nino – nino, spital, cutare...

Eu eram combinat cu cea mai proasta. Da, aceeasi persoana din povestea asta. Bai, si cand ajunge la spital, ghici pe cine ii pune ea p-aia de la urgente sa sune? Pe mine. Asa ca mie mi-a revenit onoarea de a-i anunta familia si de a mi se zbiera in telefon “Ce-ai facut cu fata mea????!!! Mi-ai omorat fata!!!” Nu omorase nimeni pe nimeni, in fine, nici macar nu fusesem acolo.

Cert e ca la spital, cand am ajuns noi, ca de-acum stiam toti trei, deja ma-sa alteia dintre ele era acolo. Si cum ea stia – desi nu ma cunostea personal - ca io-s ala mai hau – hau din gasca, s-a dus la Cristi, ca el era ala mai... asa. Drept urmare, s-a dus la ala mai inalt dintre noi. Si mai prost. Nu poti sa nu observi cata lume judeca dupa aparente si cati confunda numarul de centimetri cu aia de la IQ, chiar daca aici am dat doar un exemplu.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Faza nostima e ca iti cam place sa iti judeci prietenii.
Tu spuneai ca e vorba de trei amici, pentru ca mai jos sa il faci pe unul dintre ei prost cu acte in regula.
Prietene, ai o problema.
Sau poate ca nu cunoscti limba romana-
AMC Fiecare dintre persoanele legate printr-un sentiment de simpatie, stimă şi ataşament reciproc; prieten.

Stima...prietene.
Nu mai critica pe altii cu care te dai prieten.

Cristean spunea...

da, sunt sigur ca tu ai prieteni numai genii. ca tine. mai ales cand habar n-ai daca mai sunt acum prieten cu omul ala sau nu.pentru cineva care ma ia cu dictionare, ar trebui sa stii mai bine valoarea cuvantului "prieten" si sa nu-l folosesti nici tu peiorativ tocmai cu mine. despre "prietene" asta al tau am mai zis eu aici: http://samoreu.blogspot.com/2009/03/prietene.html

Quick Silver spunea...

asta cu iq-ul direct proportional cu inaltimea nu am mai auzit-o. desi exista si personaje precum hadrian copilu minune.

Anonim spunea...

inalt ca stalpu si intel ca gardu.