joi, 30 iulie 2009

Esentialul

Ba, cat de mult conteaza sa stii sa te porti. M-am calmat si e meritul gagica-mii, pe care daca si acuma o derajeaza ca vorbesc despre noi doi pe blog am s-o bat cu biciul ala pe care i l-am cumparat de la sex shopul ala de langa bordelurile alea din Hanovra. Dar n-am putut sa nu observ din nou de cata lume proasta sunt inconjurat. Si nu, nu ma refer la lumea care a mai comentat p-aici, saraca, de unde dracu' sa stie unii sau altii ce-am eu nevoie sau ce-as vrea sa aud cand sunt in cacat?

Ma refer la astia cu care ma cunosc, gen o fosta de-a mea care, daca nu reactionam pozitiv la "hai, nu mai fi suparat", imi futea in secunda doi un "hai, du-te-n pizda ma-tii, atunci!" de nu ma vedeam. Sau la astia care nu vad esentialul. Tu esti disperat si ei te iau cu altii, cu cu altii, cu ALTII, cu copiii din Africa... Pai futu-te-n copiii din Africa sa te fut, de asta-mi arde mie? Ca-n bancul cu bula si titanicul.

Sau din astia care vin cu paleative, cu cretinisme. Gen, eu vin la tine disperat:
-Vai de mine, ce ma fac, nu mai am niciun ban...
Si tu zici:
-Vai, saracu’... auzi, te-ar ajuta cu ceva, te-ai simti mai bine daca ti-as face o felatie?
- O felatie? NU! Du-te, suge pula pe bani si vino si da-mi mie banii, aia m-ar face sa ma simt mai bine! Vreau bani, nu muie, crezi daca vroiam sa-ti dau o muie, asa te cuceream: „mama, ah, vai, uau, ce buze senzuale ai, nu-mi dai si mie niste bani imprumut?”???
Iar reactiile astea sunt si mai triste cand vin de la lume care, cica, ar fi trebuit sa te cunoasca.

7 comentarii:

nevers spunea...

Mai bine tac!...ca esti nervos...

Cristean spunea...

'ai, ma, ca mi-a trecut. asta oricum o aveam de mai demult, i-am dat drumu' azi sa n-o uit. auzi, am niste cadouri de dat. primesc tot felul de prostii pe la conferintele de presa si n-am ce face cu ele. as face un concurs pe blog, dar nu stiu despre ce...

Andrei Lefter spunea...

Sa stii ca si eu m-am gandit la un concurs pe blog. Mi-am comandat pe net (te rog sa nu ma faci prost) doua seturi de amortizoare pentru moto, (am bifat 2 in loc de 1, credeam ca-s la bucata :)) )si pana la urma nu s-a potrivit niciunul! :((
Ziceam sa le dau. Poate intru si eu in concursul tau, ca si sponsor.
A... era sa uit, un set = 50 eur!!! ;)

Cristean spunea...

pai poate facem ceva organizat

cu_pluta_pe_pluto spunea...

eu nu vroiam sa zic nimic in special....insa vad ca daca vreau sa postez comment trebuie sa bag un cod......un fel de verificarea cuvintelor.....si cuvantul pe care trebuie sa-l tastez azi e:"beerspot"....ceea ce mi se pare foarte tare....loooool

nevers spunea...

Abia astept concursul!Despre orice...frumos sa fie!

Cristean spunea...

va fi pe site, fiti pe faza, in seara asta probabil ca-i dau drumu'. la site, nu la concurs(uri). ma, io am niste chestii cu care n-am absolut nicio idee ce-as putea face: incarcatoare solare pentru telefon (2), truse din alea de calculatorist cu tot felul de surubelnite si prostii minuscule (2), un SIM editor pe USB (nu, nu stiu daca reuseste sa recupereze mesaje sterse de gagica din telefon), un radio portabil din ala smecher, cu sub-woofer, cu acumulator care tine vreo 8 ore de - de luat la peste, la plaja, la cort, la nu stiu (1) - asta costa cam mult, cae din ala de firma, cica, un cititor de amprente, tot felul de cacaturi pe care nu mi le amintesc acum, dar care pentru altii or fi utile, mie imi ocupa spatiu p-aici si cam atat. si cum tre' sa ma mut, ma gandesc sa le plasez la niste oameni care poate si le doresc si le merita. chiar ma gandesc la las castigatorul la fiecare concurs sa-si aleaga ce vrea.