luni, 29 iunie 2009

Presa si IT-ul

Stiu, e criza. Multi, cand au auzit ca am sa scriu IT aici, s-au gandit, probabil, c-am sa fac cate un review din ala de produs, pe 5 euro, cum am auzit ca fac unii pe net. Nu, tata. Am zis ca scriem chestii serioase.

Deci, e criza. Ce faci tu cand e criza? Evident, reduci cheltuielile, mai ales p-alea de promovare, daca se poate. Lucru absolut valabil si in IT. Pentru ca da, prosti sunt peste tot. Io credeam ca daca scad vanzarile, tu ar trebui sa le cresti inapoi, nu sa fii mioritic – “asta e, ce sa facem, dam oameni afara, reducem, reducem si iar reducem”.
Bai, si-a inceput sa se intample o chestie foarte misto. In ultima vreme, tot mai putini ziaristi vin la conferinte de presa, lansari si mai ales frumoasele alea prezentari de produse. La un eveniment, chiar am avut neplacuta surpriza sa constat ca in sesiunea pentru presa m-am trezit singur, cu toti organizatorii pe cap. Nu bun.

De ce? Simplu. Toti vor sa apara la ziar, da’ nimeni nu da bani. Si nu, nu vrem spaga. Eu sigur nu vreau. Te cheama “hai sa discutam despre criza”. Cand ajungi acolo, iti zic “ia uite ce produse misto avem!” Pai vorbeste cu aia de la vanzari, fa-le reclama, de ce m-ai chemat pana aici sa ma uit la ele? Unde-i stirea? Nu e? Pa! Si cu pula-n cur, si cu sufletul in rai, nu se poate. Dati drumul la reclama, altfel, nu va mai baga nimeni in seama.

Niciun comentariu: