joi, 4 iunie 2009

Blogsfera, bat-o vina...

Bai, daca despre unii oameni cu blog am o parere buna sau pe unii chiar ii citesc, cred ca stiti parerea mea despre blogosfera romaneasca. Daca va e lene sa urmati linkul: blogosfera romaneasca e un mIRC, combinat cu un teleeurobingo combinat cu Piata Obor, duminica dimineata. Si stiti ceva, o parte din chestia asta imi place.

Si-acuma vine lumea si spune ca-s bune intalnirile intre bloggeri, socializarea... Ma, io nu cred chestia asta. Adica, evident, sunt fanul iesitului din casa cu prietenii, da' prietenii nu ti-i faci pentru ca au blog. Mi se pare ceva bolnav la mijloc, sa te excite ca altu' are blog. Asa ca, evident, nu-mi ramane decat sa-i suspectez pe organizatorii de asa ceva de scopuri ascunse. Vedeti ce frumos am vorbit pana acuma? V-am pregatit o surpriza, da' o s-o posteze iubirea mea maine, cand io nu-s la calc, asa, ca sa va tin in stres.

Si mai zice Arhi acolo cum ca offlainu' e bun ca sa capeti credibilitate. Intr-adevar, e foarte bun, uitati-va la mircea badea. Da' tu, blogger, ce dracu' ai mai putea face in offline? Ca tot ala esti, tot aceleasi idei le sustii, nu? Parerea mea e ca daca esti credibil online, ramai acolo. Adica sustine-ti ideile in continuare pe blog. Nimeni nu spune sa nu ti le exprimi si la televizor, bineinteles, dar nu cred ca faptul ca te cunosti mai bine cu cinva este neaparat un lucru bun, si-am sa va spun de ce.

Socializarile astea nu mi se par lucru curat. Cine are de castigat? In primul rand, organizatorii. In al doilea rand, bloggerii "mari". Si, nu in ultimul rand, poate lingaii astia care spera sa fie observati/bagati in seama si ei si, cu ajutorul lui dumnezeu, remarcati ca baieti destepti si bagati in blogroll de vreun monstru sacru din asta.

O pula. Io cred ca-s ocaziile perfecte pentru pupat in cur, bagat in seama, facut schimb de linkuri, agatat si cam atat. A, da, si huiduit, am uitat. Iar practica nu ma contrazice. Ma pis pe ele de intalniri. Si pe idiotii care vor sa transforme blogosfera intr-o organizatie. Cred ca tare le-ar mai placea la gaoazele astea sa aiba organizatia asta niste reguli. Si niste sefi, manca-mi-ar pula.

De-aia zic ca blogosfera romaneasca are o parte care imi place: suntem inca liberi.

Niciun comentariu: