joi, 9 aprilie 2009

Revista presei

Daca traitiinromaniasiastavaocupatottimpul sunteti niste imbecili, gasiti un motto inteligent si original. Si-asa sunt la moda citatele, luati si voi unul de la vreun mort celebru care a scris mai mult decat ati citit voi, nu de la unul din degetele mijlocii ale lui Felix. Deci, in concluzie:



* Vdtonline, sa scapam mai repede (uf, nikita n-a mai comis nimic recent): Moni crede ca e insarcinata. „În cazul în care sunt însărcinată, asta e, voi merge până la capăt. Sunt împotriva avortului, n-am făcut niciodată unul”. Asta sigur trebuie verificata din trei surse. Intrebarea este "cum, se ramane gravida si in fundulet?".

*Adevarul.ro: "Sondaj: Afara cu Piturca!" Chiar ne trebuia un sondaj sa ne dam seama ca omu' e pe dinafara?

*Antena 3: In gura presei - "Mircea Badea: Sunt o jigodie, l-am supărat pe Cristian Tudor Popescu!" Asa este. Oricat mi-ar fi de antipatic CTP, nu pot sa nu remarc abnegatia cu care mircica latra inca o data dupa oameni mai mari ca el ca maidanezu' dupa un X5.

*Antena3.ro: Scenarii sumbre: Peste un milion de români ar fi în pericol în cazul unui seism de peste 7 grade! Remarcati semnul mirarii de la o stire cu semnul intrebarii, cum ne-au obisnuit profesionistii televiziunii si amatorii gramaticii de la antene.

*Videonews.ro: Voronin: Românii să nu-şi bage nasul unde nu le fierbe oala! Inca o proba de tupeu de maidanez. Carpa rusofona devine lider spiritual regional. Incep sa cred ca daca intr-adevar ar fi un smen de-al nostru si chiar am anexa Moldova, cea mai periculoasa minoritate de la noi ar deveni comunistii.

*Realitatea.net: Gigi Becali: Nu mă interesează niciun ban din lume atât cât sunt închis ca un animal. Nici pe mine nu ma intereseaza ce te intereseaza pe tine atata timp cat esti inchis ca un animal. Cand esti in libertate e mai nasol. Daca ti se pare ca ti-am furat butelia, o sa ma impusti si-o sa ma plimbi cu portbagaju'. La multi ani!

*Revista Avantaje: Esti pregatita pentru o noua relatie? Nu stiu, poate pentru o noua felatie. Sau poate pentru o relatie in plus. Sa-mi consult horoscopul. Netty, ai legatura.

*Libertatea: (nici n-are rost sa incep, prefer sa rad singur, ca egoistu').

*Evz.ro: Gigi face pact cu "diavolul" Vadim. Mda. Eu in locul lui candidam independent. Dupa ce ca e in puscarie, s-a mai aliat si cu casa de nebuni. Votati alianta cascaval + rudotel!

Cam atat despre presa din ziua "dă" astazi, Ce pula mea, numai altii pot?

2 comentarii:

jane spunea...

e bun daca ai rabdare sa citesti libertatea. eu, daca prind vreun titlu pe la vreun nene / vreo tanti prin metrou, dau ochii peste cap, mai ca mi-as face cruce daca n-as fi in pericol de cadere.

Cristean spunea...

ei, am citit doar titlul, era pe coperta.