luni, 6 aprilie 2009

Hai sa fiu si eu Ion Creanga

Viata e o calatorie initiatica. Inveti pana te ia dracu la propriu. Cat esti copil, inveti sa NU faci lucruri. Spre maturitate, inveti sa faci . Daca nu, esti prost. De-aia io cand ma gandesc la cum sunt acum si cum eram atunci.... .

Pentru mine, copilaria s-a invartit toata in jurul iubirii. Eu am fost un copil frumos si iubit, asa handicapat cum eram (ai mei si-au dorit fata, insa Michael s-a atasat foarte tare de mine inca de cand ma jucam intr-un colt de coi, probabil). Asta pana cand a aparut fratele meu, care am avut ghinionul sa fie mult mai frumos ca mine, asa ca de-atunci am cam fost de capu' meu, ca toti se uitau numai in curu' lui. Intr-al meu se uitau mai mult cu cureaua. Pentru ca da, exista si o parte intunecata a iubirii.

Pentru iubire am facut multe lucruri in copilarie pe care acum, cand mi s-a mai dezvoltat creierul (sau simtul conservarii) nu le-as mai face. De exemplu, iubeam cainii. Asa ca ma duceam la toti cainii pe care ii vedeam sa pun eu mana pe ei dupa care, de obicei, fugeam extaziat la ai mei si zbieram "M-A LINGIT!" Astazi, ii suspectez pe jumatate din caini ca sunt satanisti, inclusiv pe ala pe care l-am avut eu. Iubeam foarte mult si pisicile, dar ele nu cred ca ma iubeau la fel, ca altfel nu imi puteam explica de ce ma zgariau cand le tineam cu capul prin balti mult timp. De asemenea, cred ca am fost si un mic fetisist-cleptoman, asa. Cred ca am fost singurul practicant al acestei orientari care daca ar fi continuat banuiesc ca ar fi devenit sexuala. Dar m-am lasat. Dupa ce am furat a treia oara acelasi stilou de la aceiasi oameni si am fost prins si batut a treia oara, am zis ca nu merita.

Daaa, si femeile. Heei, femeile... Ce vremuri! Maaare mic Casanova eram. Nu o data m-am intors acasa de mana cu o cetateanca de varsta mea, anuntandu-i scurt pe ai mei despre planurile mele de viitor: "v-am adus-o! vedeti ca noi dormim acolo, voi dincolo etc." Prima poveste de dragoste a fost pe vremea cand puteam vorbi doar sasait, adica la 2 ani si s-a derulat la Timisoara. Dupa care au urmat si altele. Ce ma deranja pe mine pe vremea aia era ca ai mei si cu aia carora le povesteau ce faceam eu cu gagicile radeau. De ce radeau? Ce oameni rai!!! Oricum, pe la 3 ani, asa, cea mai tare schema de agatat fete de varsta mea era sa le arat (in public, eventual), cum puteam eu sa fac pipi din mers. Ce tare li se parea!

Sfarsitul episodului 1.

Niciun comentariu: