miercuri, 1 aprilie 2009

Draga Jurnalule de pe Net,

astazi a fost o zi obisnuita la serviciu. Nimic deosebit nu s-a intamplat, in afara de faptul ca mi s-a redus salariul cam cu o treime. Am reusit, astfel, dupa multa staruinta, sa ajung sa castig cam jumatate din cat castigam in decembrie. Totul s-a desfasurat in cadrul unor negocieri amiabile, derulate sub sloganul "accepti sau te dam afara ca pe jumatate din colegii tai". Le-am zis hotarat: "DA! Va raspund maine!". Te rog frumos sa ma ierti, Jurnalule, dar eu imi bag putin pula! Vestea buna este ca si departamentul de vanzari se restructureaza dupa cum urmeaza: se dau toti oamenii afara si se pastreaza unul singur.

Tata, de acolo de sus de unde esti tu (ca te-am ingropat sus, sus, sus, la munte sus, in Apuseni), poti sa-mi raspunzi la o intrebare? De ce nu m-ai facut tu militian? Sau fotbalist? Sau electrician, instalator, faiantar? Sau fotbalist si mai bun ca ala primu' ? Sau neamt? Sau programator in limba suedeza, ca asta se cauta acum? De ce ai vrut tu sa ma faci procuror? De ce a vrut mama sa ma vada avocat? De ce ati vrut voi sa fac dreptul cu toate fotomodelele? Dragi cititori, grea e criza asta! Daca nu stiam sa-i gatesc misto unei gagici frumoase, destepte si (mai nou) cu salariu mai mare decat mine, beleam belingheru'. In final, dati-mi voie sa va urez traditionalul "bag pula!"

Niciun comentariu: