marți, 17 martie 2009

Manual de luat bataie

Fetelor, Dave Chapelle are dreptate: revistele de femei isi bat joc de voi. Incep sa ma conving tot mai tare de asta pe saitu' ala de futut unde stau io sa-mi fac reclama la blogul asta. Stati sa incep cu un un material de la o pizda naiva de da in gropi. Tot de acolo, da. "ACESTE IMAGINI LE-AM POSTAT AICI DEOARECE AM VRUT SA-MI DOVEDESC MIE INSAMI CA MAJORITATEA BARBATILOR SUNT NISTE AFEMEIATI FOARTE VULGARI. IN CEEA CE MA PRIVESTE, SUNT CONTRAR IMAGINII DIN FOTOGRAFII.SUNT LICENTIATA IN LIMBI STRAINE SI ECONOMIE SI DETIN UN CABINET DE CONSULTANTA JURIDICA IN BUCURESTI. DECI NU SUNT DAMA DE COMPANIE, PROSTITUATA SAU FATA DE VIDEOCHAT ASA CUM COMENTEAZA UNII FRUSTRATI SAU UNELE INVIDIOASE.IAR IN PLAN PERSONAL, DORESC SA ADAUG CA SUNT CASATORITA DE 2 ANI SI IMPREUNA CU EL CITESC TOATE COMENTARIILE." Mda. "Mi-am pus pozele astea cu mine in pizda goala aici ca sa demonstrez ca barbatii este porci." Pai de ce n-ai supt pula la 45 de barbati insurati ca sa demonstrezi ca sunt curvari? Tot acolo ieseai, da' se simteau si oamenii bine. A, am uitat: esti si urata.

Sa revenim la sfaturile de cacat. Am descoperit pe saitul asta o pledoarie la acceptarea faptul ca barbatii sunt niste ciobani de m-am speriat. "40 de lucruri despre barbati pe care ar trebui sa le stii". Pledoarie copiata de aici, banuiesc. Dincolo de faptul ca unele chestii se bat cap in cap pe acolo, am aflat niste lucruri despre mine cu care credeam ca nu sunt de acord. Incredibil cate lucruri interesante despre barbati poti afla de la o femeie. Si cate lucruri trebuie sa accepti ca femeie ca na, asa sunt barbatii.

"1. Barbatii sunt mai sensibili decat crezi. Daca au iubit, o sa le vina destul de greu sa uite acea persoana care i-a facut sa sufere." Adica au voie sa se gandeasca la fosta?

"6. Barbatii urasc sa le vorbesti despre fostul tau prieten sau fostele tale iubiri. " Tu NU ai voie sa te gandesti la fostu' si mai ales sa vorbesti despre el.

"8. Barbatul care te iubeste si-ar dori ca el sa fie singurul cu care stai de vorba." Deci el are voie sa fie posesiv, DA?

"11. Barbatii pot fi mai sinceri decat fetele, chiar si in primele faze ale unei relatii. " Apa este uda. Si eu POT avea pula de 40 de centimetri, doar ca nu mi se scoala atat de tare.

"13. Barbatii mint, dar majoritatea o fac pentru a nu intra in probleme." Deci, nu e ce credeti voi.

"15. Oricat ar vorbi un barbat despre aspectul exterior unei femei, tot mai mult ii va aprecia personalitatea." "As fute-o p-aia. Uite ce cur inteligent are"

"20. Daca un barbat iti spune sa il lasi in pace, probabil ca incearca de fapt sa te convinga sa vii langa el si sa il asculti." Daca te iei dupa sfatul asta si barbatul e mai violent, probabil c-ai sa iei bataie.

"18. Cand un barbat spune ca e innebunit dupa o femeie, de cele mai multe ori chiar asa este. Barbatii nu spun aceste cuvinte atat de usor." Ba da. Barbatii mint, ati uitat?

Si nu mai continui. Trist. E trist ca in viata asa ceva are audienta. Chiar nu mai exista bun simt pe nicaieri? Chiar crezi ca o femeie se pricepe atat de bine la barbati? "100 de moduri de a suge pula". Semnat: o femeie. Una care vorbeste despre asta de parca ar fi vazut pula la viata ei numai in poza. De unde stie ea? A facut un sondaj, un test? Chiar ne-ar placea la toti toate alea? Nu cred. Personal, nu ma regasesc in ce a scris femeia aia acolo. Consider ca e cretin total sa te iei dupa sfaturi de doi lei si sa nu te ghidezi dupa bunul tau simt. N-ai sa faci altceva decat sa te simti din ce in ce mai proasta, mai urata si mai grasa daca stai toata ziua si te banghesti in reviste de cacat cu sfaturi de cacat.

Un comentariu:

Anonim spunea...

rock on! genius assholes

tare post-ul