miercuri, 25 martie 2009

Ma PIS pe romania

Mda. Si eu care credeam ca petrec o seara linistita la tv, in care ma bucur ca niste corupti sunt arestati. Ba chiar sarbatoream, beam un spritz si ma gandeam ce mai povestesc cu voi maine. Dar nu. Trebuia sa iau si eu o muie, na, ca-i superoferta. Azi e o zi trista, prieteni. Azi asistam la o rascoala impotriva legii, oameni buni. Orchestrata cu abnegatie de abstractitatea teve. Sa le trag muie. Cu pickhammeru.

Vad o gaşcă de oameni pe care ii credeam cu scaun la cap, in afara de robocoapa de cretuleasca, care zic "ce pula mea e cu atatea radare peste tot, prin localitati, in afara, futu-va in gura de primari si de politie, de ce vreti sa ne luati banii si unde se duc ei??????". Sa va dau la muie, ma! La toti! Sa va dau la muie pe la spate!!!

Problema lor? Sunt prea multe radare care dau prea multe amenzi. Nu e corect, dom'le! Pai ce facem aici? Au adus si juristi, care zic dom'le, pai asta e cardasia statului si a politiei cu nu stiu cine, ca nu e corect, ca e ilegal, ca ce fac ei cu banii aia??? Pai fut-o in gura p-a ta mama, de ce natzia ma-tii iti da amenda, ma rog? Pentru ca nu respecti viteza, cumva? Adica cum? Deci toti nu respectam viteza, hai sa-i dam la muie la stat, ce pula mea, dupa ce ca incalcam legea, mai tre' sa si platim acuma? Eiii, dracia dracului!!!

Si era si un gabor la emisiunea asta. Ala, saracu', cica s-au redus cu 90% accidentele mortale pe unde s-au pus radare. Dar ce, conteaza? Nu, conteaza sa aiba dreptate cretuleasca, ea si cu mircea badea, zambi-mi-ar de sub tramvai. Ba, n-am auzit pe nimeni pe afara sa vada lucrurile asa. Numai la noi e posibil asa ceva. Canada, mai ai locuri libere???

8 comentarii:

Anonim spunea...

Cu amenzile pentru viteza sunt de acord, cu amplasarea camerelor nu ma impac! E sentimentul ala ca esti furat, chiar daca pana la urma nu ai voie sa mergi cu mai mult de 50 prin localitate. Mie nu-mi pasa de camerele radar pentru ca eu oricum merg ca "prostu'" cu viteza regulamentara prin localitate, chiar si cu motocicleta, spre bataia de joc a prietenilor motociclisti.
Dar hotia cu ascunsul camerelor... nu-mi place! Ma deranjeaza ideea de a ascunde o camera radar dupa o curba sau dupa un indicator de circulatie! exemplul aici: http://lefterandrei.files.wordpress.com/2008/12/e85.jpg

Cristean spunea...

eu amenzile mi le platesc, nu stau sa comentez ca de ce e radar acolo. care hotie? hotia noastra? vrem sa incalcam legea si dup-aia zbieram ca e un abuz daca tre' sa platim pentru asta. ce natie de JIGODII ipocrite!

Anonim spunea...

mai bine te pişi pe tine. Văd că eşti foarte revoltat, dar ce naiba ţi-a făcut Romania ?

Voiam să îţi zic să încerci să îi educi pe cei de lângă tine şi să ai grijă cu cine votezi. Partea cu educatul văd că ai început-o că mi-ai lăsat şi mie pe blog un comentariu cu un sfat.
btw, Îţi dai seama că urli în gura mare, dar în scris, nu ?

Cristean spunea...

retardinho, nu-mi vorbi mie din manuale, patriotardule. daca-ti place romania asa cum e, esti un bou cu ţâţe. un cretinotard care s-a dus la o facultate pentru ca "e buna", nu pentru ca l-ar reprezenta sau i-ar placea ce invata acolo. somaj placut!

Anonim spunea...

la tine în curte ai voie să mă faci oricum mai ales după prima propoziţie a mea pe care am zis-o mai mult în glumă, era un joc de cuvinte. Dacă nu îmi place Romania aşa cum e nu înseamnă că o dau naibi. Dacă prietenii tăi fac ceva care ţie nu îţi place nu îţi bagi pula în ei ci încerci să îi convingi că e mai bine ca tine. Înţeleptule !

Cristean spunea...

mda, se pare ca n-ai citit blogul cu atentie. dar era de asteptat, ai zis singur ca stai prost cu atentia. las'! sa fii tu sanatos. a, si daca tot esti neatent, ma simt obligat sa-ti aduc aminte sa nu uiti sa termini facultatea aia a ta de succes.

Anonim spunea...

nu, de fapt nu am citit blogul. Şi postarea asta am citit-o printre rânduri, că mă doare spatele şi capul şi nu mă pot concentra. Să fii şi tu sănătos.
Poate uit. O să te anunţ dacă uit.

crintea valerică spunea...

Sunt de acord ca cei care nu respectă legile ( nunumai de circulaţie) să suporte consecinţele. Însă eu le cam respect şi tot eram să o BELESC. Atunci ce încredere să mai ai? Dacă vrei să veyi de ce poţi citi postarea mea intitulată " eu pe cine să ...." de la adresa www.omulvaly.wordpress.com Nu prea le am cu calculatoarele că-ţi făceam o scurtătură.Spune-le şi prietenilor tăi!!!