marți, 24 martie 2009

Chestii iNportante

de Jitaru Sulea


M-am facut de ras aseara, am auzit ca Catar e o tara, io credeam ca e o injuratura, m-am si ras cand mi-a zis vecina ca baiatu ei pleaca-n Catar, auzi, catar, io stiam "da-te-n catar". Si cica se scrie cu chiu. Oare unde se pune chiu, asta, la inceput sau la sfarsit? Chiucatar? Catachiur? Hm... N-am mai patit asa de cand cu mulatra aia care mi-a zis ca tac'su e din Gabonia.


Deci daca nu aflu ACUM daca elena basescu doar a terminat facultatea in strainatate sau a si luat diploma acolo, nush' ce fac, innebunesc, ma fac sinucigas in serie. Este vital, deci nu mai pot, fata, daca nu-mi zice cineva cine castiga copilu' la procesul dintre "mihaela" si "elan", pfuai, e dezastru. A, sa nu uit sa aflu daca eva kent e cu striparu ala sau a fost asa, ceva trecator, de ochii la tabloidele astea. A, ca tot suntem acolo, stiai ca alina plugaru si-a inselat prietenul? Mvai, dar chiar nu ma asteptam. Pe buneee, daca-ti spun....


Oare cum sa fac sa adorm la noapte daca nu dau astia in ce zodie e naomi? Cica sotu' lu' elena udrea i-a luat lu' baiatu' lui ala mare, oare cum il cheama, un ferari lamborghinizat cu oglinzi cu aliaj de cesiu + vanadiu. Hm, oare cum o fi? A, a, a, sa nu uit, cica obama a aparut beat la televizor. Si noi ziceam de dictatoru' de basescu... M-am gandit. Gata. Superrrrrr ideee (iiiiiiiiiiiiii)!!!!!! Vreau sa propun la academie sa facem un concurs de Miss si Mister Academician. Si ei, in schimb, sa organizeze Olimpiada de Chimie-Istorie-a-Filosofiei pentru prostituate.


Edit by Cristean: sa nu uit:



injuraturi ca la ardeal
Asculta mai multe audio Haioase »

Niciun comentariu: