duminică, 22 februarie 2009

Quo vadis, Moldova?

Cica un vanator incerca sa impuste ursul. De fiecare data venea in padure tot mai inarmat si de fiecare data ursul il prindea, ii lua arma si-i dadea la muie. Dupa al o sutalea drum, ursul ii spune: ba, tu ori esti prost, ori iti place sa sugi pula.

Asa si "moldova". Subiectul asta ma doare foarte tare. Toti ne cacam pe noi ca tiganii fac si dreg, dar ne doare-n pula ca undeva sunt milioane de romani care-s vai de pula lor. Spuneti-mi idiot, dar pentru mine conteaza. Faci tu o tara doar asa, ca ti-e lene sa inveti romaneste ca lumea si ca sa fii tu sef, presedinte, prim-ministru si ce pula mea poti tu sa mai fii pe acolo. Oricum, in "moldova" se apropie alegerile. Cine credeti ca sunt favoriti in sondaje? Comunistii. Din nou.

Gaoazele alea care n-au fost in stare sa rezolve problema "transnistriei", alta "tara" si care ii tin p-aia din propria tara cu mai putin de 200 de euro pe luna salariu mediu sunt favoriti in sondaje, frate. Incredibil. Acuma, dincolo de tara, eu am prieteni din "moldova". Si "moldoveni" si chiar rusi. Individual, sunt chiar oameni ca lumea. Da' p-asta n-o inteleg. Bai, de cand a aparut limba "moldoveneasca" s-a scos din vocabular cuvantul "schimbare"? Da-o in pula mea. Tu te bati pe locul de cea mai boschetara tzara din Europa si n-ai senzatia ca tre' sa schimbi nimic? Incep sa te suspectez ca esti rau intentionat sau vanator.

A, bonus, ca mi-am mai amintit una cu ursi. Cica un urs mai batran catre un urs mai tanar: "oamenii, cand ii mananci, tre' sa le dai de stire dinainte ca vii spre ei. Sunt mai gustosi asa, nu mai au cacat in ei!"

Niciun comentariu: