miercuri, 4 februarie 2009

Poluţia animalelor

Din ciclul "m-a facut muica retard", azi, unul din grupurile mele de spammeri preferate: aia cu "semneaza petita nu stiu care online si o sa se infiinteze politia animalelor". Pai animal esti tu! Deci cum, or sa fie caini politisti, pisici politiste? Ca io asa vreau. Daca tot pot sa cred ca io am sa semnez ceva undeva pe un site si o sa apara o institutie undeva, la fel de bine pot sa cred ca si politia aia a animalelor o sa fie compusa chiar din animale.

Mie mi-ar placea sa fie multe veveritze politiste c-am vazut io ca-s mai rapide, asa, nu stau si freaca pula la birou sau in logan si nici nu iau spaga de la aia care vand lapte, fermoare si peste din portbagaj pe trotuar, mana in mana cu politia comunitara a animalelor - sector 4.

"E nevoie de 100 000 de semnaturi ca brutele sa fie trimise dupa gratii timp de 2 ani." Scrie un bou din romania despre unii DIN AUSTRALIA care au omorat un caine. Pai proasta pula a fost la curu' ma-tii daca pui botu' la asa ceva. Nu vezi ca nu te baga in seama ai nostri politicieni, esti prost? Iar strainii atata incredere au in electoratul roman ca le e frica si sa il primeasca in tzara, daramite sa mai asculte ce-au "semnat" unii pe un blog. Sunteti jenibili, sa mor eu...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hahahahaha, am şi vizualizat cainii, pisicile şi veveriţele poliţiste, dand amenzi şi arestand oameni şi animale care fac infracţiuni! :))))

Cristean spunea...

pai chiar asa! ia sa se mai aresteze si intre ei...