marți, 24 februarie 2009

Easy money

Din nou, despre "vedetele" noastre. Am gasit astazi un lamentaj patetic in care un om care mie mi se pare c-a profitat la greu de pe urma tiganiei mediatice de pe la noi se revolta: dom'le, ca ce-i cu astia la televizor. Sa mor eu, banele??? Cat cinism. Adica noi ii parodiem p-aia, dar n-am vrea sa mai apara pe nicaieri. Pai si noi, astialalti, pe cine mai imitam, de cine mai facem misto sa luam un ban in plus la alocatie? Esti un egoist!

Treaba se invarte in jurul banului, copii. Pacat ca n-am pe nimeni de la marketing sa va explice mai bine, dar segmentul de piata "prostitutie media" a inregistrat in ultimele trimestre o crestere semnificativa, depasind, de altfel, segmente consacrate drept motoare ale cresterii economice, precum constructiile si cu potential de a depasi unul din putinele domenii economice care au inregistrat, la randul lor, cresteri: IT-ul. Cotele apelor Dunarii au stagnat.

Am o idee. Io propun sa bagam DNA-ul puternic in ei sa vedem ce bani sunt negri acolo, sa-i confiscam iar restul sa taxam puternic de tot. Si-asa nu prea isi platesc jigodiile astea de patroni de presa taxele, poate ar fi timpul sa recuperam. Banii ii bagam in cercetare si in scutiri de taxe pentru IT. Si asa o sa avem o tara de geneticieni, programatori si designeri de rachete manelisti.

Update: am primit un raspuns de o jenibilitate rara. Un fel de "hai, dom'le, ca toti suntem asa". Nu, nu suntem toti asa.

2 comentarii:

elcrom spunea...

mai era si teo care se plangea, exact ca tipul asta, de manelizarea emisiunilor si de calitatea invitatilor. bineinteles ca n'a luat in calcul varianta de a da inapoi banii castigati din treaba asta

Cristean spunea...

sunt tari, mah. adica te violeaza si dup-aia iti zic "ai grija ca-s multi dementi pe strada".