luni, 9 februarie 2009

Acesta nu este un atac

Ma doare-n pula de mircea badea. N-as da o pula nici daca as auzi ca l-a luat politia ca facea revista presei in spagat la romana in pula goala cu un ciorap infipt in cur in timp ce citea mesaje de pe telefon. Nu ma intereseaza. Si nu, nu e un atac la mircea badea. Daca tu intelegi atunci cand spun ca nu ma intereseaza cineva ca, de fapt, il atac, atunci ma doare-n pula si de tine. N-am timp sa ma consum pentru toti bolnavii cu nervii.

Cat despre domnii de la chestiunea zilei ( bine, am vrut sa zic "analisti in general" dar, for some strange reason, cand lumea isi da google in propriul cap la cuvantul "analist", aia de-acolo ies destul de sus in lista cu rezultate) pot sa va spun urmatoarele: cica poti sa rezisti fara mancare 30 de zile. Daca in 30 de zile de la desfiintarea respectivei emisiuni, aia nu mor de foame, poate insemna doua lucruri: ori au avut bani stransi deoparte, ori chiar ca traim intr-o tara de cretini lobotomizati, fosti violatori de garduri intr-o viata anterioara.

Daca pana acum nu m-ai injurat si n-ai plecat sa vezi ce-a mai zis cabral pe blog despre viata, am sa-ti zic si DE CE ma doare-n pula. Ma doare-n pula pentru ca eu am realizat ca mai sunt si alte emisiuni pe la tembelizor. Ma doare-n pula pentru ca eu n-am nevoie sa-mi EXPLICE cineva pe ce lume traiesc. Ma doare-n pula pentru ca nu tre' sa-mi EXPLICE cineva ce e bine si ce e rau, la gradinita m-au dat cand trebuia. Ma doare-n pula pentru ca eu mai si ALEG la ce sa rad si la ce nu. Ma doare-n pula pentru ca eu n-am nevoie de oamenii astia, pot sa trec de seara asta fara sa ma uit la ei, de fapt, as putea sa traiesc o viata intreaga fara sa ma intereseze parerea lor. Ma doare-n pula pentru ca eu am discernamant.

4 comentarii:

Anonim spunea...

se pare ca tu nu faci diferenta intre ignoranta si atac

daca te-ar durea in pula ai tacea din gura si ti s-a falfai

dar nu-i nimic....fi tu un alt cal breaz care il pupa in ciorapu ala din gaoaza....

pana la urma asta vrea...sa va atacati de-a'n pulea

Cristean spunea...

altul care a inteles o pula din ce-am zis io acolo. io nu de mircea badea m-am luat, m-am luat de prostii care se uita la viata prin gura lu' mircea badea (si nu numai a lui) ca sa isi pastreze creierul curat, spalat, ca nou. Invatati, in pula mea, sa va folositi mintea pe care v-a dat-o statu'!

Anonim spunea...

retardo-africanule, fiecare se uita la ce pula mea vrea

si daca tu spui despre un om ca se uita la pula mea pentru ca e retard........tu esti si mai retard ca il judeci pentru ca nu face la fel ca tine

fiecare face ce voieste scumpule. si esti batut in cap daca judeci.
ai impresia ca ceea ce faci tu e perfect pentru ca nu esti judecat? wrong, nu esti judecat pentru ca exista durere in pula

Dexte® spunea...

madoarelabasca.blogspot.com dixit:

Dom' doctor, dom' inginer curcubitaceist (gramaticalist nu po' sa-ti zic pentru ca "scri" cu "fi" in loc de "fii", dar nu te judeca nimeni) intr-adevar fiecare se uita la ce putsa ta reuseshte sa "gandeshte". Te-ai legat de prima fraza din post cau un caine la capu la prepelitsa. Chestie pe care si mizeaza baetsashu asta. Si... shtiucuets tata, iarta-ma ca-ti spun, ai pus botu tau de peshtishor plecat pe conflict si pe injurat mai ceva ca becalu. Deci mai scuipator-european ce esti, tu judeci (in sensul ca condamni, nu gasesc ca ai ratsiona ca nu e cazu) ce face altu' da nu judeci (ratsionezi, gandeshti) ce zici tu acolo. Iarta-ma da cu comentariu' ala nu faci decat de cacat. PE TINE. Mai citeste inca o data tot si poate te prinzi. (hint: fii atent la tine muratura)