sâmbătă, 23 februarie 2008

Iar sunt rautacios

stau si ma intreb cateodata ce-o fi in capul femeilor. ma rog, mai ales in capul celor pe care le cunosc, sa nu ziceti ca generalizez. desi tentatia e mare...
citesc pe-aici, dragostea e asa, femeia perfecta e asa, barbatul perfect e nu stiu cum... ei, eu stiu multe femei care stau cu niste TERMINATI. de ce? buna intrebare.
poate ca le place sa ia bataie. sau sa fie tratate urat. sau cu indiferenta. sau sa nu le intrebe daca le convine trei minute cu tot cu dush. si cu burta. mai stii ce gusturi are lumea?
in schimb am o idee destul de buna despre motivele pentru care nu stau cu oameni calumea. "NU MA IUBEA DESTUL". da, am trait s-o aud p-asta cu urechile mele. bun, si-acum esti cu asta de 1,65, 130 de kile si care iti spune ca, totusi, gatesti prost.... ENJOY.
sau poate pentru ca celui calumea i-ai dat cu piciorul ca proasta si cand ti-ai dat seama ce tampenie ai facut ai sperat ca tot prost a ramas si nu e randul tau sa-ti ceri scuze.
sau poate pentru ca l-ai ignorat p-ala finut, tu vroiai actiune, vroiai macho, vroiai forta. acum ai si viteza. de executie, de reactie (daca ai noroc) si cu siguranta de repetitie, cu o palma nu se face primavara...
barbatii sunt porci? poate. dar femeile sunt proaste?

*cu dedicatie speciala pentru toate femeile care regreta pe cineva.

P.S.: nu. barbatii nu au scpat, acum m-au enervat niste femei

Un comentariu:

Uhi spunea...

adica eu, care am 165 cu aproape 130, gatesc prost? hm...